Over Voys.nl
Sinds 2006 bevrijdt Voys.nl de zakelijke telecomwereld met een telefonieoplossing in de cloud die past bij elk(e) type en grootte bedrijf: van zzp en mkb tot grootzakelijk. Dat doet Voys met succes: ruim 17.000 bedrijven zijn klant bij Voys.nl en geven in meer dan 4.000 reviews een gemiddeld klantcijfer van een 8.9.
Dat is het hoogste cijfer in de telecomwereld. Dit cijfer is voor een groot deel te danken aan de manier van werken binnen Voys.nl: volledig zelfsturend. Het bedrijf werkt met het zelfontwikkelde Voys Model. Dit geeft medewerkers de vrijheid om verantwoordelijkheid te nemen en ondernemerschap te laten zien.
USP’s:
• Alle diensten van Voys.nl zijn per dag opzegbaar;
• Voys.nl is open en eerlijk: what you see is what you get;
• Voys.nl heeft de gelukkigste klanten in de telecombranche: in ruim 4.000 reviews geven zij een gemiddeld klantcijfer van een 8.9;
• Verandering zit in het Voys-DNA: bouwen, meten en leren zit in de kern van het bedrijf;
• Alle Voys-diensten worden ontwikkeld voor en met de klant;
• Voys.nl schaalt mee: klanten kunnen gemakkelijk zelf gebruikers toevoegen en verwijderen;
• Voys.nl geeft om de mensen met en voor wie ze werken, daardoor zijn klanten verzekerd van geweldige support;
• Het contact met Voys.nl is kwalitatief, persoonlijk en gebaseerd op gelijkwaardigheid;
• Voys-klanten kunnen zelf alle instellingen van de cloud-telefooncentrale eenvoudig wijzigen in Freedom, de online beheeromgeving;
• Voys-klanten ervaren ultieme vrijheid: ze zijn zakelijk telefonisch bereikbaar zoals zij dat willen.
Sinds 2006 bevrijdt Voys de zakelijke telecomwereld met een telefonieoplossing in de cloud die past bij elk(e) type en grootte bedrijf: van zzp en mkb tot grootzakelijk. Dat doet Voys met succes: ruim 17.000 bedrijven zijn klant bij Voys en geven in meer dan 3.500 reviews een gemiddeld klantcijfer van een 8.9.