Symphony.live - Stream onbeperkt klassieke muziekconcerten
Bij Symphony.live verenigen we uitmuntende orkesten van over de hele wereld. Door onze krachten te bundelen is het ons doel om de ervaring van symfonische muziek opnieuw vorm te geven, waardoor deze voor iedereen toegankelijker en boeiender wordt. Wij bieden een platform voor educatie, inspiratie en entertainment. Als het nieuwe thuis voor symfonische muziek helpen we orkesten om wereldwijd een nieuw publiek te bereiken.
Om deze droom te verwezenlijken, zijn we op zoek naar partners die ons kunnen helpen fans van klassieke muziek aan te trekken en een wereldwijde fanbase voor orkesten te cultiveren.
USP's Symphony.Live
» Exclusieve concerten van de grootste orkesten ter wereld.
» Uitgebreide verzameling symfonische video's, interviews, verhalen en kijkjes achter de schermen.
» Geniet van het kijken op al onze platforms, waaronder Web, iOS, Android, Apple TV, Roku, Fire TV, Samsung TV en LG TV.
» Meld u aan, kies een plan en start vandaag nog uw risicovrije proefperiode van 7 dagen, zonder verplichtingen. Annuleer op elk gewenst moment.
Feiten
» Landen: USA, Canada, Brazilië, Mexico, Europa, Australië (andere landen en uitrol in overleg)
» Aanbiedingen: gratis proefperiode (standaard 7 dagen), directe verkoop (neem contact op met het Symphony.live-team voor verkooppartnerschappen)
» Commissies: leads (gratis proefversies, CPL), verkoop (CPS - neem contact op met het Symphony.live-team voor verkooppartnerschappen)
» Goedkeuring: 60 dagen
» Opmerking: conversies zijn gebaseerd op Symphony.live-nummers in het CRM-systeem
Voorwaarden
Voor het promoten van de Symphony.live campagne gelden de volgende voorwaarden:
» Toegestane partners / bronnen / activiteiten: Community, Content, Vouchercodes, E-mail, Loyaliteitswinkels, Winkelen, Influencers, Behavioral Retargeting
» Niet toegestane partners/bronnen/activiteiten: Cashback, Zoeken*, gestimuleerd of beloond verkeer, Andere gerelateerde (verkeers)bronnen voor eerder genoemde activiteiten.
* Het is voor uitgevers niet mogelijk om zoekmachinemarketingactiviteiten te gebruiken (bijv. Google, Yahoo, Bing, Overige)
Conversies/leads met betrekking tot de gratis proefperiode worden afgewezen als:
» Elke vorm van frauduleus gedrag / Verdachte of frauduleuze mislukte betalingen / Ongeautoriseerde betalingsgegevens / Meerdere ongeautoriseerde betalingen afkomstig van betalingsgegevens die resulteren in mislukte betalingen / Lege bankrekeningen / etc. gedetecteerd tijdens of na afloop van de gratis proefperiode
» Meer dan 25% van de conversies wordt binnen 24 uur na registratie direct geannuleerd
» Via dezelfde betaalgegevens worden meerdere leads gegenereerd
» Valse e-mailadressen/accounts
» Dubbele IP-adressen
Verkeer en conversies afkomstig van uitgevers die het bovenstaande gedrag vertonen, worden afgewezen en uit de campagne verwijderd. Alle gerealiseerde conversies worden afgewezen.