Suunto-partnerprogramma
Wie zijn wij vandaag?
ONS ERFGOED HEEFT ONS GEMAAKT
Wij vertegenwoordigen avontuur. Verkennen zit al sinds 1936 in ons DNA.
Avontuur is een manier van denken. Het gaat om nieuwe ervaringen en om eruit te komen, ongeacht de omvang van de uitdaging.
We zijn altijd op zoek om je mentaal of fysiek uit te dagen, of het nu een lange duurloop, een moeilijke klim of een diepe duik is.
Als er maar één woord is om Suunto te definiëren, dan is het avontuur
7 redenen om een Suunto-partner te zijn:
● Commissies vanaf 3% op alle producten
● Cookieduur van 30 dagen
●Kortingen en exclusieve aanbiedingen
● Snelle verkoopvalidatie
● Je bevordert een gezonde, actieve en avontuurlijke levensstijl
● Creatieven van ons merk, producten en commerciële campagnes voor een breed scala aan media en apparaten
Wat zoeken we van een partner?
· Respect voor het merk; Lees de voorwaarden goed door.
· Respect voor gebruikers: Genereer inhoud van hoge kwaliteit, goed geschreven en waar de informatie die het weergeeft echt is. Als je vragen hebt over een inhoud, stel ze dan gerust.
· Transparantie: We willen dat u vooral een transparante partner bent in de manier waarop u het verkeer en de verkopen genereert.
· Proactiviteit: dat je je probeert af te stemmen op het merk, voorstellen doet en campagnes optimaliseert op basis van kennis. Wij zullen u voorzien van aanbiedingen, inhoud en informatie, zodat u inhoud kunt creëren die verkoop genereert.
· Liefde voor het product: we hechten veel waarde aan partners die zorgvuldig met onze producten omgaan en die, net als wij, zich inzetten voor avontuur als een manier van leven.
Voordat u het Suunto-programma aanvraagt, moet u rekening houden met:
· Zorg voor een werkende website.
· Zorg ervoor dat het ontwerp van uw website zorgvuldig is.
Wij zorgen voor actualisering van de inhoud en voor de kwaliteit van de publicaties
· We observeren hoe de partner andere merken promoot.
We analyseren dat de inhoud van het publiek en de partner relevant is voor ons merk
· Zorg ervoor dat uw verkeersbronnen niet in strijd zijn met de voorwaarden van het programma.
Houd rekening met deze vereisten voordat u zich aanmeldt voor het programma, aangezien we uw aanvraag niet kunnen valideren als we een punt vinden dat in strijd is met het bovengenoemde.
Validatie en betalingstermijn.
De verkoop van het partnerprogramma wordt 30 dagen na de datum van registratie van de transacties op het platform beoordeeld en verwerkt (gaande van in behandeling tot bevestigd en/of geannuleerd).
Toeschrijvingsvenster
Het attributievenster van het programma is 30 dagen na het klikken.
Soorten partners die wij zoeken:
Inhoud, verticals en gespecialiseerde nichewebsites
· Sociale media
Influencers (IG, Tik Tok, Twitter, Twitch)
Youtubers
Prijsvergelijkers
Weergaveprestaties
We zullen onze samenwerkingen individueel evalueren met:
Aanbiedings- en incentivesites
Couponpagina's
Cashback & Loyaliteiten
Programmabeperkingen
Check goed onze voorwaarden. Hier sommen we de belangrijkste op:
· Het is niet toegestaan om biedingen te plaatsen op de merknaam, spelfouten, merk + generiek in welke zoekmachine dan ook (bijv.: Suuunto, Sunto, Suunto Offers, Suunto Kortingen, etc.). Zorg ervoor dat u, voordat u met het programma begint, onze uitsluitingszoekwoorden in zowel breed als exact zoeken plaatst.
· Partners mogen de Suunto-merknaam niet op hun domein hebben of een website maken die op die van Suunto lijkt. De partner kan op geen enkele manier proberen zich voor te doen als een andere partner, noch kan hij activiteiten uitvoeren die kunnen ingrijpen in de juiste toewijzing van commissies zoals site-under, pop-ups, pop-under, het laten vallen van cookies en andere activiteiten zoals werkbalken, extensies , Schadelijke software.
· Het is niet toegestaan inhoud over Suunto of een van haar producten te publiceren waarin misleidende of valse informatie aan de gebruiker wordt verstrekt.
· Niet-getrackte verkoopclaims zijn niet toegestaan zodra de verkopen voor de overeenkomstige maand zijn gevalideerd.
· Partners kunnen geen kortingsbonnen of aanbiedingen promoten waartoe ze geen toegang hebben gekregen via Admitad. U kunt ook geen kortingsbonnen gebruiken die worden gepromoot in andere kanalen dan het affiliatiekanaal, noch kortingsbonnen uit andere landen dan die welke in het programma zijn opgenomen. Verkopen die zijn gegenereerd via een kortingsbon die niet via Admitad is verstrekt, kunnen worden geannuleerd.
· Partners moeten vermijden te concurreren op het gebied van SEO voor zoekwoorden die strategisch zijn voor het merk.
· Uw links moeten rel = "nofollow" bevatten of verwijzen naar een tussenliggende pagina die wordt geblokkeerd door het robots.txt-bestand
· Als u het merk promoot via e-mailmarketing, moet u zich strikt houden aan het huidige gegevensbeschermingsbeleid en mag u de gebruiker niet laten begrijpen dat Suunto de e-mail verzendt.
· U kunt op geen enkele manier proberen een klik te forceren via een banner of een call-to-action die "misleidend of niet erg transparant" is voor de eindgebruiker.
· Partners kunnen hun links niet aan een derde partij toewijzen zonder dit bekend te maken en met de uitdrukkelijke toestemming van Suunto.
· Voor elke noodzakelijke wijziging van de inhoud, hetzij in de afbeelding of in de kopie, moet u ons snel antwoorden en nooit langer dan 24 uur als de wijziging dringend is (aangegeven in onderwerp).
· De partners kunnen de stukken (banners) niet wijzigen zonder voorafgaand overleg met de adverteerder om hun uitdrukkelijke toestemming te hebben.
· Partners moeten de links op de juiste manier gebruiken met inachtneming van de parameters die zijn gedefinieerd door Suunto en zoals verkregen van de Suunto Partner Network-tools. Partners kunnen in geen geval de doorverwijzingen wijzigen of de gedefinieerde parameters wijzigen.
U moet de algemene voorwaarden lezen om te weten wat de toepasselijke sancties zijn, maar in geval van overtreding van de voorwaarden zijn de overwogen sancties:
· Uitzetting uit het programma met onmiddellijke ingang.
· Annulering van open staatsverkopen in het programma.
· Terugbetaling van commissies door de partner (indien frauduleus gegenereerd).
· Vergoeding bij ernstige merkschade.