Serpstat is de all-in-one tool voor het verminderen van de tijd op marketing taken: Gebouw SEO & PPC; Verbetering van het product bewustzijn; Verbeteren belangrijke marketing metrics en KPI's. Meer dan 700 000 gebruikers vertrouwen Serpstat over de hele wereld, van het MKB en freelancers tot enterprise in-house teams en agentschappen, waaronder iProspect, Boosmart, Uber, Shopify, Deloitte, Philips, NewsCred, Samsung etc.
Klanten gebruiken Serpstat om te bezuinigen op repetitieve, handmatige werkzaamheden en krijgen meer klanten van de zoekopdracht.
Alles kan worden gedaan in een enkel SaaS-platform: van de eerste stappen van het bedrijfsleven tot de echte groei. Handleidingen, zelfstudieprogramma's, online ondersteuning en klantsucces komen zonder extra kosten.
Voordelen voor filialen:
De efficiëntie van twee-weg inkoopstroom op de website-self-service en via sales team ondersteuning; Hoge uitbetalingen ongeacht de aankoop bedrag; Kosten per verkoop (CPS) en kosten per lead (CPL) partnerschap modellen; Sterke steun-promo materialen, landing pagina's, enz.
Individuele voorwaarden voor samenwerking.