R3FUNDS helpt consumenten met problemen rondom online bestellingen. Jaarlijks ervaren meer dan vijf miljoen Nederlanders issues zoals vertraagde leveringen, zoekgeraakte pakketten, defecte producten of waardebonnen die worden uitgegeven in plaats van geldteruggave. R3FUNDS lost deze zaken gemiddeld binnen veertien dagen op via een volledig geautomatiseerd proces en klantportaal. De service werkt op basis van no-cure-no-pay en onopgeloste dossiers worden na dertig dagen automatisch doorgestuurd naar de ACM.
R3FUNDS is een geautomatiseerd claimplatform dat consumenten helpt hun wettelijke rechten af te dwingen bij problemen met online aankopen. Het systeem automatiseert brieven, opvolging, deadlines en communicatie met retailers. Klanten volgen alles via een persoonlijk portaal en bepalen zelf wanneer zij tevreden zijn. De doelgroep is groot: jaarlijks hebben meer dan vijf miljoen Nederlandse consumenten te maken met online bestelproblemen. De meeste claims worden binnen veertien dagen opgelost, de service is volledig no-cure-no-pay en onopgeloste zaken worden doorgestuurd naar de ACM.