Pad is de leider in duurzame CPG-verpakking met de eerste hervulbare en 100% recyclebare flessenwater verpakt in een slanke, stevige, BPA-vrije aluminiumfles. De meest effectieve vorm van duurzaamheid is herbruikbaarheid, waardoor Path's flessenwater de meest duurzame optie voor consumenten is. Sinds de lancering in 2015 is Path op een missie om plastic voor eenmalig gebruik te beëindigen door consumentengedrag te veranderen en anderen te leren het milieu te beschermen met een eenvoudige levensstijlverandering, waardoor ze worden aangemoedigd tot #Refillit. De kernopstelling omvat nog steeds, alkalische en sprankelende, verkocht in 20 oz en 25 oz flessen voor $ 2,49 - $ 3,50 per fles. Padflessen zijn boordevol unieke functies met unieke functies boven en buiten de industrie, zijn handig, betaalbaar en komen de planeet ten goede.
Het merk is beschikbaar in 55.000 winkeldeuren landelijk, inclusief Whole Foods, Target, CVS en spruiten, met voortdurende uitbreiding internationaal. Path heeft zijn voetafdruk buiten de detailhandel kunnen uitbreiden vanwege de aard van zijn unieke soort. Het is beschikbaar in vele andere kanalen, waaronder reizen, fitness, nationale parken, gastvrijheid, gezondheidszorg, onderwijs en meer. PATH heeft meer dan 300 co-branded partners, waaronder één hotel, Fabletics, Orange Theory Fitness en State Farm, via hun programma "Partnering to Save the Planet".