Nisolo is een ethisch schoenen- en accessoiremerk dat gelooft dat hun producten er niet alleen goed uit moeten zien, maar ook het leven van de mensen die ze hebben gemaakt moeten verbeteren, meer moeten teruggeven aan de planeet dan ze wegnemen, en het leven een beetje aangenamer moeten maken. Daarom ontwerpt Nisolo fantastisch uitziende producten die comfortabel, functioneel en altijd verantwoord gemaakt zijn. Door te voldoen aan de hoogste normen van sociale en ecologische verantwoordelijkheid, hebben de klanten van Nisolo hen in staat gesteld een van 's werelds best beoordeelde schoenen- en accessoiremerken te worden van alle Certified B Corporations. Elke aankoop maakt een 100% leefbaar loon mogelijk voor de mensen die Nisolo-producten maken. Met grondstoffen bestrijdt Nisolo de klimaatverandering door 100% van hun CO2-uitstoot te verminderen en te compenseren. Nisolo, opgericht in 2011 door Patrick Woodyard, introduceerde in 2021 het Sustainability Facts Label, momenteel de meest uitgebreide tool om de sociale en ecologische impact van een product te meten. Nisolo's strategie voor uitbreiding van de detailhandel in de VS ontvouwt zich met de opening van hun eerste drie locaties in Nashville , Washington, DC en Boston.
Meer over Nisolo