Tot leven gebracht door J Hepworth & Son, de eerste Next-winkel die in 1982 in Engeland werd geopend en snel in populariteit steeg met 70 winkels tegen het einde van hetzelfde jaar. De missie was simpel: het produceren van modieuze kleding voor de alledaagse vrouw.
Nu, in zijn 40e jaar, is Next uitgegroeid tot een wereldwijde krachtpatser en een echte modebestemming voor het hele gezin. Met meer dan 500 winkels in het Verenigd Koninkrijk en 200 winkels wereldwijd in Europa, Azië en het Midden-Oosten, presenteert het een voortdurend vernieuwende website die een gelokaliseerde service biedt aan miljoenen klanten in meer dan 120 landen.
Met een schat aan producten op het gebied van mode, huis en merken, is Next er trots op de plek te zijn voor de dagelijkse benodigdheden van het leven, van schoolkleding voor kinderen en kantoorklare kleding tot essentiële benodigdheden voor sporttassen en feestkleding voor elke gelegenheid. Elke afdeling beschikt over duizenden geweldige producten, evenals luxe artikelen van een breed scala van 's werelds grootste merken op het gebied van mode, sportkleding en huishoudelijke artikelen, waaronder adidas, Baker by Ted Baker, Converse en Lipsy.
Met geweldige nieuwe campagnes, exclusieve merkpartnerschappen en elk seizoen nieuwe producten; er is nog nooit een spannender moment geweest om deel uit te maken van Next. We werken samen met partnerplatform Partnerise voor een gestroomlijnde en vereenvoudigde marketingervaring, met een reeks innovatieve functies, waaronder snelle betalingen, realtime analyse en diepgaande rapportage.
Commissies variëren afhankelijk van individuele partners en markten. Beschikbare markten: VAE, Saoedi-Arabië, Duitsland en Australië