Juni 2020 KPI-bonusplan
Bestellingen
GMV ($)
Bonus
1.500
$ 30.000
$ 300
3000
$ 50.000
$ 700
5000
$ 75.000
$ 1.000
9.000
$ 150.000
$ 2000
12.000
$ 250.000
$ 3600
20.000
$ 500.000
$ 5.000
* Als u een van de KPI-indicatoren of beide KPI-indicatoren tegelijkertijd bereikt, krijgt u mogelijk de bonus.
China verbinden met de consumenten ter wereld.
Beheerd door de Chinese e-commerce gigant JD.com, biedt Joybuy.com een brede selectie van authentieke, hoogwaardige Chinese producten tegen concurrerende prijzen en levert deze op een snelle en betrouwbare manier aan de deur van de klant.
UITSLUITEND 22 TOT 30 NOVEMBER ZIJN VERHOGEN PRIJZEN VOOR NIEUWE KLANT BESCHIKBAAR - VERHOGEN MET 20% DAN STANDAARD. AANVRAAG VOOR ELKE CATEGORIE!
TOP PRODUCTEN ZIJN HIER BESCHIKBAAR.
COUPONS, DEALS, FLASHSALES ZIJN VIA DE LINK BESCHIKBAAR.
Joybuy.com houdt zich aan dezelfde kernwaarden van authenticiteit en betrouwbaarheid die de winkelervaring op JD.com definiëren en streeft ernaar consumenten over de hele wereld een innovatief en robuust e-commerceplatform te bieden door nauwe samenwerking met binnenlandse leveranciers in China.
Als het grootste e-commerceplatform van China op basis van inkomsten, biedt JD.com een reeks online retaildiensten van wereldklasse aan zijn legioen gebruikers, die nu in totaal bijna 200 miljoen tellen.
JD.com genoteerd op de NASDAQ in mei 2014 in de grootste beursgang van dat jaar van de beurs. In 2015 noteerde het een GMV van 71,4 miljard USD (462,7 miljard RMB) en een netto-omzet van 28,0 miljard USD (181,3 miljard RMB), een stijging van 58% ten opzichte van het jaar ervoor.
Als technologiegedreven bedrijf heeft JD.com aanzienlijke inspanningen geleverd om een robuust en schaalbaar platform te ontwikkelen dat niet alleen de snelle groei van het bedrijf ondersteunt, maar het ook in staat stelt om geavanceerde technologie en services aan zijn partners en klanten te leveren.