Goertz.de is een van de toonaangevende schoenenwinkels op internet. Profiteer als partner van het bekende merk en de conversierijke online shop!
Uw voordelen als uitgever
Bekend merk, hoge conversie
Uitgebreide productgegevens
Regelmatige eindklantacties (verkoop, vouchers, etc.)
Grote keuze aan reclamemateriaal voor de topseries
Intensieve partnerondersteuning
Programma beschrijving
Geschikte uitgeversgroepen zijn modeportals en modeblogs, productzoekmachines/prijsvergelijkingen en koopjessites.
Het gemiddelde winkelwagentje is 150 EUR
Het doel is om nieuwe klanten te werven en de verkoop te vergroten.
Let op de aanvullende programmavoorwaarden.
Feiten
Het modejaar is opgedeeld in lente/zomer en herfst/winter en kenmerkt zich door uitverkoop aan het einde van het seizoen. Het "bootseizoen" van de herfst is bijzonder sterk in de verkoop. Maar dankzij regelmatige acties en specials (speciale collecties, enz.) is de online shop het hele jaar door zeer conversie-intensief.
Bedrijfsomschrijving
Görtz biedt meer dan schoenen, tassen en accessoires - Görtz verkoopt collecties voor persoonlijkheden. Of het nu in de vestigingen, online of onderweg is - Görtz is geavanceerd, toegankelijk en fascinerend. Het assortiment omvat schoenen voor dames, heren en kinderen, evenals tassen en accessoires (sjaals, portemonnees, riemen, enz.).
Meer dan 145 jaar na de opening van de eerste winkel in Hamburg is Ludwig Görtz GmbH vandaag de dag met ongeveer 180 vestigingen en 3.800 medewerkers niet alleen een van de grootste schoenenretailers in Duitsland, maar positioneert het zich ook met zijn extra verkoopkanalen www.goertz. de en www.goertz.at als succesvolle multichannel provider.