Frisson Life is e-commerce bedrijf uit de UK. Frisson (Frans voor "rilling"), ook bekend als esthetische rillingen of muzikale rillingen, is een psychofysiologische reactie op het belonen van auditieve en/of visuele stimuli die vaak een plezierige toestand veroorzaken. Mensen die frissons ervaren, staan vaker open voor nieuwe ervaringen, hebben een actieve fantasie, zien de schoonheid van de natuur, houden van afwisseling en denken vaak heel diep na over hun gevoelens. Deze mensen zijn misschien emotioneler dan anderen en zijn erg nieuwsgierig.
Het merk heet Frisson omdat de producten zorgen voor een gelukkig gevoel en een gevoel van thuiskomen bij de klanten. De meubels zijn het toonbeeld van elk plezierig moment in het leven en ook voor nieuwe ervaringen. De hoop is dat de meuebels de consument het "frisson" moment kunnen brengen door de esthetische ontwerpen en praktische toepassingen. Met de woonaccessoires van Frisson wordt het huis van de consument een kunstwerk: vol leven, cultuur en interessante items.
Frisson verzamelt het allerbeste op het gebied van huishoudartikelen, meubels, verlichting en opvallende woonaccessoires.