Kortingscode(s) voor CrediMaxx

Delen

Info over CrediMaxx

CrediMaxx logo

Wij zijn de 3e grootste kredietmakelaar in Duitsland. Wij bestaan ​​sinds 2007. Wij zijn gespecialiseerd in kredietzoekers naar wie vergelijkingsportalen en de huisbanken niet meer luisteren of direct de rode kaart tonen. De afwijzing komt meestal voort uit het feit dat gestandaardiseerde IT-processen alleen werken volgens de feiten en niet ingaan op de feitelijke omstandigheden. Met onze "One Product Strategy", betere processen en interfaces, proberen we mensen een handje te helpen en hoop te geven als alle anderen niet meer helpen!

USP's:


Leningen zonder aanvullende contracten
Onmiddellijke contractverzending
Identificatie met behulp van Postident Online
Maatschappelijke verantwoordelijkheid


Maatschappelijke verantwoordelijkheid verbindt

De aanstormende beroemde chef-kok Jan P. Cleusters wil, net als CrediMaxx en haar samenwerkingspartners, alleen het beste voor zijn klanten - zonder vals te spelen - zonder aanvullende contracten. Jan Philipp Cleusters produceert exclusief voor CrediMaxx klanten de fijnste kruidenmelanges, uiteraard vrij van toevoegingen. Maatschappelijke verantwoordelijkheid als leidraad en een smakelijk bijkomend voordeel voor onze klanten. Blijf in het hoofd, blijf in de mond. Dit verhoogt aantoonbaar de respons van het bedrijfsleven, en dus ook de commissies.

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Op de tweede kredietmarkt "Leningen zonder Schufa" worden vaak aanvullende contracten van verschillende soorten verkocht aan kredietzoekers. Nutteloze verzekeringen, woonkredieten en spaarcontracten, debetkaarten en dergelijke belasten de klant bijgevolg financieel en emotioneel. Mensen die het het hardst nodig hebben tekenen bijna alles in de hoop op een bevrijdende oplossing voor de toekomst.

Elke aangesloten onderneming die reclame maakt voor leningen op de tweede kredietmarkt, moet zich afvragen welke producten en diensten de exploitant van het partnerprogramma aan zijn klanten verkoopt of bemiddelt. Want dat is een morele verantwoordelijkheid die de aangeslotene jegens de klant moet hebben.

Samen met andere bedrijven volgen we de beweging voor maatschappelijke verantwoordelijkheid die in 2013 in Zürich werd opgericht. Het gaat om webgebaseerde bedrijfsmodellen die alleen het kernproduct aanbieden en zonder aanvullende productaanbiedingen of advertenties voor verdere koppeling en vervolgactiviteiten. Deze eerlijkheid naar de klant toe heeft een hoger vertrouwen en meer aanbevelingen.

Voor kredietaanvragen die door onze filialen zijn gewonnen, betekent dit specifiek:


"Eén productstrategie" - alleen de leenovereenkomst wordt overgedragen
Geen aanvullende producten in de leenovereenkomsten.
Geen vooruitbetaling, kosten of rembours
Geen buitenlandse verzekering.
Geen bouwkredietcontracten.
Geen kapitaalvormingsvoordelen.
Geen creditcards of betaalpassen.
Geen vastgoedfondsen of adviescontracten.
Geen verplichte buitendienst, geen reiskosten.

Meer over CrediMaxx