Kortingscode(s) voor Conny

Delen

Info over Conny

Conny logo

Wat doet CONNY?

Wij zijn een LegalTech en handhaven automatisch zaken in het consumentenrecht voor onze klanten. De diensten worden gefactureerd op basis van succes, dus de klant betaalt alleen als ze met succes zijn voltooid en heeft geen kostenrisico bij het plaatsen van de bestelling. Wij dragen ook de gerechtskosten. Er is een uitzondering bij het betaalrekeningproduct, hierbij kan de klant kiezen uit drie beloningsmodellen. Het dienstenaanbod wordt voortdurend uitgebreid en we hebben momenteel ongeveer 60k unieke gebruikers per maand op de site. Al onze diensten hebben een opzegtermijn van 14 dagen, dus betalingen worden pas na deze periode gedaan.

De producten

1. Huurprijs rem

We dwingen de huurcontrole af voor klanten en verlagen de huur met gemiddeld 200 euro per maand. De klant hoeft alleen zijn persoonlijke gegevens en wat informatie over het appartement en de huurovereenkomst te verstrekken en kan dan achterover leunen en ontspannen. Wij verzorgen de rest van het proces. Er wordt alleen een commissie in rekening gebracht voor de service als deze succesvol is (95,5% slagingspercentage). Dit komt neer op 4 keer de besparing van de succesvol afgedwongen huurcontrole. In de meeste gevallen kan dit verrekend worden met vorderingen tot terugbetaling van de verhuurder. De huurprijsrem geldt in 12 deelstaten in steden en gemeenten met een krappe woningmarkt. Hier vind je een overzicht waar de huurprijsrem van toepassing is.

Meer informatie: www.conny.de/miete/mietpreisbremse

Door ons geaccepteerde klanten worden vergoed. We noemen dit Complaint_Sent (CS). Dit zijn klanten die ons opdracht hebben gegeven en wiens bestelling we ook na controle hebben geaccepteerd.

Naam commissiegroep: Verkoop1 (Huur)

Commissie Groepscode: RENT

Commissie: 30 EUR

2. Beëindiging

Wij helpen klanten om op te treden tegen onrechtmatige opzeggingen en om een ​​passende ontslagvergoeding te winnen. Ook hier betaalt de klant alleen bij succes (100% slagingspercentage en een gemiddelde vergoeding van meer dan € 4.000). Indien CONNY een ontslagvergoeding behaalt, is alleen een vooraf overeengekomen onvoorziene vergoeding verschuldigd. Deze wordt berekend vanaf het bedrag van de ontslagvergoeding. CONNY draagt ​​alle juridische en gerechtskosten. Aangezien een vordering tot bescherming tegen onrechtmatig ontslag pas 3 weken na ontvangst van de opzegging kan worden ingediend, is het zaak snel te handelen.

Meer informatie: www.conny.de/arbeit/abfertigung-erhalten

Door ons geaccepteerde klanten worden vergoed. We noemen dit Complaint_Sent (CS). Dit zijn klanten die ons opdracht hebben gegeven en wiens bestelling we ook na controle hebben geaccepteerd.

3. Accountkosten

Op 27 april 2021 heeft het Federale Hof van Justitie (Az. XI ZR 26/20) geoordeeld dat banken hun AV (Algemene Voorwaarden) niet mogen wijzigen zonder de uitdrukkelijke toestemming van de klant.

Consumenten die de afgelopen maanden en jaren onterecht accountbeheerkosten hebben betaald, hoeven dit niet te accepteren. Het afdwingen van de claim kan echter ingewikkeld en tijdrovend zijn.

Met onze innovatieve service helpen we klanten om hun rechten in slechts enkele minuten te verkrijgen. Met behulp van ons CONNY-algoritme bepalen we de waarde van de claim en doen we de klant een aanbod om de claim over te dragen.

Meer over Conny