Reell Jeans

Helaas geen korting(en) gevonden.

Info over Reell Jeans

Reell is een streetwear merk dat zich al sinds de oprichting in 1997 onderscheidt door kwalitatief hoogwaardige kleding te produceren voor een redelijke prijs; daarnaast staat innovatie altijd hoog in het vaandel. Ooit begonnen als producent van functionele, comfortabele, maar toch stijlvolle broeken gericht op Duitsland, groeit Reell vandaag de dag steeds verder uit tot een belangrijke speler op de Europese markt voor all-round streetwear producten.

De doelgroep bestaat uit jonge mannen in de leeftijd van 15-35 jaar.

Inspiratie wordt gehaald uit urban communities, twee keer per jaar komt er een volwaardige nieuwe collectie op de markt met als oogmerk de doelgroep te voorzien van de nodige “Freedom to Move”. Erg populair zijn de zeer comfortabele cuffed pants zoals de Reflex en Jogger. Met de Flight Jacket en de lancering van diverse Techwear items biedt Reell ook in de Autumn/Winter collectie van 2016 innovatieve producten die alles in zich hebben om uit te groeien tot een succes.

Reell kleding wordt verkocht in circa 600 local stores over Europa, via een grote kring van online retailers en via de eigen webshop, actief sinds oktober 2014. Met deze webshop zet het bedrijf hoog in op klantvriendelijkheid en toegankelijkheid. Zo is retourneren gratis voor alle klanten binnen Europa, heeft de site een speciale app voor het vinden van de juiste maat en wordt in de communicatie met de klant gebruik gemaakt van de modernste kanalen.

Met eigen fotografen en een in-house graphic design team garandeert Reell dat alle visuals van uitstekende kwaliteit zijn. Ook worden hoogkwalitatieve video’s geproduceerd met behulp van externe partners. De video ter ondersteuning van onze AW ’16 collectie is hiervan een uitstekend voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=6lvZJGCqMFk .

Al vanaf het begin heeft Reell vele activiteiten ontwikkeld om een eigen achterban op te bouwen. Voorbeelden daarvan zijn het Reell skate team en de online Customers Club, die het merk een solide basis voor de toekomst geven. Tevens wordt het merk online en offline gepromoot door diverse muzikanten en DJ’s, kunstenaars en sporters.